Aktualności

Współpraca. Osoby zainteresowane zachęcam do napisania mi tego w odpowiadającej zakładce [klik]. Jesteśmy otwarci i bardzo chętni do takich przedsięwzięć.

OTWARTY NABÓR. Jesteś kreatywny, masz wolny czas i chcesz pracować w księgozbiorach? Nic trudnego, zgłoś się! W zakładce [KLIK] znajdziesz potrzebne informacje. Zapraszam!

Szablon autorstwa Nath Powell.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Nie przerabiaj, nie kopiuj! Jeśli masz ochotę dostać własny, Zamów go u nas!

czwartek, 15 grudnia 2016

Szablon #2

Cześć!
Mam dla was jeden wolny szablon. Właściwie on wyszedł dość niechcący, bo jedna dziewczyna zamówiła u mnie swój i potem, gdy już był prawie skończony, anulowała to. No trudno, nic straconego, więc nieco go przerobiłam i wyszedł właśnie tak.
Od razu piszę, że w regulaminie dodałam wzmiankę o tego typu zachowaniu, więc jeśli otrzymasz informację w komentarzu, że twoje zgłoszenie zostało zaakceptowane, nie ma możliwości wycofania się!


WOLNY SZABLON DO POBRANIA: 
Szablon w dość ciemnej kolorystyce, ale zdaje mi się, że idealnie pasuje na tematyki opowiadań. Jest dość klasyczny i myślę, że komuś może się przydać. Mi osobiście się podoba, ale sami oceńcie. 

JEŚLI POBIERASZ SZABLON, NAPISZ O TYM! UWZGLĘDNIJ TAKŻE NA JAKIEGO BLOGA!

Mam nadzieję, że komuś się spodoba.
Jeśli będzie jakikolwiek problem ze wstawieniem szablonu, proszę o komentarze pod spodem lub e-maile.
Oceniajcie i ZAMAWIAJCIE jeśli macie ochotę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz