Aktualności

Współpraca. Osoby zainteresowane zachęcam do napisania mi tego w odpowiadającej zakładce [klik]. Jesteśmy otwarci i bardzo chętni do takich przedsięwzięć.

OTWARTY NABÓR. Jesteś kreatywny, masz wolny czas i chcesz pracować w księgozbiorach? Nic trudnego, zgłoś się! W zakładce [KLIK] znajdziesz potrzebne informacje. Zapraszam!

Szablon autorstwa Nath Powell.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Nie przerabiaj, nie kopiuj! Jeśli masz ochotę dostać własny, Zamów go u nas!

wtorek, 29 listopada 2016

Zamówienie #1

Witam!
Zastanawiałam się czy będzie jakakolwiek chęć do składania tu zamówień. Zaważając również na to, że zostało wcześniej złożone już jedno, lecz autorka z niego zrezygnowała. (oczekujcie w najbliższym czasie wolnego szablonu) Wiem o tym, że nie jestem wybitnie uzdolniona, ale całkiem nieźle sobie radzę z CSSem. Nadeszła moja chwila i mam pole do popisu.


Zamówienie dla Tigraria Sk
Szablon dość żywy, w barwach brudnej zieli, żółci, domieszka beżu. Właściwie jedyne określenie, które mi przychodzi to "słoneczny". Jestem zadowolona z niego i upajam się tym, że Tigrze także się podoba. 

Przy zamówieniach nie będę dawała możliwości pobrania szablonu. Jest to wykonanie na konkretnego bloga, gdzie z autorką skonsultowałam się osobiście i przekazałam odpowiednie rzeczy. Tak będzie to przechodziło zawsze. Nikt inny nie będzie mógł go otrzymać.

O opinię proszę w komentarzu.
Mam nadzieję, że komuś się spodoba.
Oceniajcie i ZAMAWIAJCIE jeśli macie ochotę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz