Aktualności

Współpraca. Osoby zainteresowane zachęcam do napisania mi tego w odpowiadającej zakładce [klik]. Jesteśmy otwarci i bardzo chętni do takich przedsięwzięć.

OTWARTY NABÓR. Jesteś kreatywny, masz wolny czas i chcesz pracować w księgozbiorach? Nic trudnego, zgłoś się! W zakładce [KLIK] znajdziesz potrzebne informacje. Zapraszam!

Szablon autorstwa Nath Powell.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Nie przerabiaj, nie kopiuj! Jeśli masz ochotę dostać własny, Zamów go u nas!

sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt!

Cześć!
Dzisiaj wigilia - tak bardzo wyczekiwany przez wszystkich dzień. 
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo wyczekiwałam na 24. grudnia, i w końcu się doczekałam. 



Chciałam wam życzyć, najprościej na świecie, Wesołych Świąt! Niech te Święta będą dla was cudowne. Życzę wam wielu wspaniałych chwil spędzonych w gronie rodziny, radości, miłości... Tak można wymieniać bez końca. Po prostu życzę wam tego, co najlepsze.

Nie przedłużam już, bo Święta to czas spędzony z najbliższymi, więc nie ma co marnować czasu wpatrzonym w ekrany komputera, telefonu czy czego tam jeszcze innego.

Jeszcze raz życzę Wesołych Świąt!
Pozdrawiam!
zakręcona01

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Witam moje szanowne SŁONECZKA w ten zimowy okres.
Zakręcona już się przesłała wam ciepło i życzenia, których niestety ja nie umiem totalnie składać (tak, mam z tym ogromny problem), ale nic straconego. Nie będę się po prostu powtarzać. Jedyne co chce to przekazać wam jak najwięcej pozytywnej energii na ten piękny dzień oraz małe prezenciki!



PS. Niestety odwołujemy konkurs. Dla tych, którzy nadesłali miniaturkę do nas, są oczywiście określone nagrody. Odezwiemy się prywatnie, a to co zostało nadesłane, na pewno znajdzie się także tutaj.

Jeszcze raz Wesołych Świąt!
Buziaczki, NATH!

2 komentarze:

  1. Również życzę wam obu, radosnych świąt spędzonych w rodzinnym gronie, masy super prezentów, dużo czasu, odpoczynku od natłoku obowiązków i nauki. Gorąco pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze :D

    PS. Z ciekawości zapytam, bo nie dostałam żadnej odpowiedzi, czy moja praca doszła?

    Pozdrawiam ponownie i składam najszczersze życzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo w swoim jak i również imieniu Zakręconej!
      Pozdrawiamy!

      PS. Doszła do nas, nie martw się. Po świętach wszystkim się zajmiemy :)

      Usuń