Aktualności

Współpraca. Osoby zainteresowane zachęcam do napisania mi tego w odpowiadającej zakładce [klik]. Jesteśmy otwarci i bardzo chętni do takich przedsięwzięć.

OTWARTY NABÓR. Jesteś kreatywny, masz wolny czas i chcesz pracować w księgozbiorach? Nic trudnego, zgłoś się! W zakładce [KLIK] znajdziesz potrzebne informacje. Zapraszam!

Szablon autorstwa Nath Powell.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Nie przerabiaj, nie kopiuj! Jeśli masz ochotę dostać własny, Zamów go u nas!

wtorek, 8 listopada 2016

Informacje #1

Witam,
Znajdujecie się w Księgozbiorach Hogwartu.

POCZĄTEK

Stowarzyszenie będzie się skupiać na tematyce Potterowskiej, jak z nazwy można już wywnioskować.
Świadomość tego, że już jest wiele takich organizacji delikatnie mnie przytłacza, ale mam nadzieję, że mimo to będę w stanie was zaciekawić i dodać powiew świeżości. Niżej będziecie mogli zobaczyć co będzie na 100% na tym blogu. 
Wszystkie zakładki są uzupełnione, lecz niektóre dopiero zostaną, ale w tym musicie pomóc także wy zgłaszając się do nas. 
Teraz wszystko przed nami. Jeśli blog zdoła zawładnąć waszym sercem to będę najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. Życzcie mi powodzenia!

ZAJMIEMY SIĘ...

♦ Reklamowaniem waszych opowiadań
♦ Promowaniem nowych rozdziałów
♦ Konkursami na miniaturki
♦ Konkursami na bloga miesiąca
♦ Możliwością zamawiania szablonów na bloga
To tylko skrawek tego co szykuję i mam nadzieję, że z czasem to zrealizuje. Oczekujcie!


NABÓR!

Oczywiście jest OTWARTY!
Mam nadzieję, że skusicie się na współpracę razem ze mną i dodacie jakieś nowinki do bloga. Wszelkie informację znajdziecie po lewej stronie w zakładce Nabór.


Myślę, że w tym momencie tyle informacji nam wystarczy. Z czasem pojawi się więcej, ale też polecam śledzić Aktualności po prawej stronie by być na bieżąco z nowościami. 
Buziaki :*
#Nath

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz