Aktualności

Współpraca. Osoby zainteresowane zachęcam do napisania mi tego w odpowiadającej zakładce [klik]. Jesteśmy otwarci i bardzo chętni do takich przedsięwzięć.

OTWARTY NABÓR. Jesteś kreatywny, masz wolny czas i chcesz pracować w księgozbiorach? Nic trudnego, zgłoś się! W zakładce [KLIK] znajdziesz potrzebne informacje. Zapraszam!

Szablon autorstwa Nath Powell.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Nie przerabiaj, nie kopiuj! Jeśli masz ochotę dostać własny, Zamów go u nas!

poniedziałek, 14 listopada 2016

Szablon #1

Witam!
Dzisiaj przyszłam do Was z pokazem moich umiejętności. Wiem, nie brzmi to zachęcająco, ale mam nadzieję, że jednak jakoś przekonam tym do siebie. Szablon na blogu nie jest szczytem moich popisów, więc stwierdziłam, że stworzę dla was coś innego.



WOLNY SZABLON DO POBRANIA:
Tematyka Dramione zawsze za mną chodzi i szczerze ją kocham. Wiem również, że jest wiele zwolenników, więc chyba wybrałam dobrze. Szablon w kolorystyce dość neutralnej i nadaje się na opowiadanie czy też inne blogi. Uważam, że zdjęcia są świetne. Naszukałam się czegoś unikatowego jak wariatka, ale czego się nie robi dla dobrego efektu.
JEŚLI POBIERASZ SZABLON, NAPISZ O TYM! UWZGLĘDNIJ TAKŻE NA JAKIEGO BLOGA!


Mam nadzieję, że komuś się spodoba.
Jeśli będzie jakikolwiek problem lub potrzebna będzie pomoc, proszę o komentarze pod spodem lub e-maile. 
Oceniajcie i ZAMAWIAJCIE jeśli macie ochotę!

2 komentarze:

  1. Dobre zdjęcie i kolorystyka to podstawa ;) Szablon dobrze ci wyszedł ;]

    OdpowiedzUsuń